Winkelwagen Geen producten — € 0,00

Onze keurmerken

ICT Waarborg Keurmerk MKB OK Qshops Keurmerk Thuiswinkel Keurmerk

Veilig betalen met

iDeal PayPal Visa Mastercard American Express Webshop Giftcard Giropay Bancontact Mister Cash SMS Betalen (Minitix) Hyves Afrekenen (Minitix)

Support — Veelgestelde vragen

Algemeen

Wie kunnen er aankopen doen bij Maxsupplies.nl ?

Iedere consument en zakelijke klant kan aankopen doen via Maxsupplies.nl . Bij registratie op de site kunt u aangeven of u een consument of zakelijke klant bent. Alle producten worden exclusief BTW getoond maar u kunt ervoor kiezen via de selector linksbovenin de prijzen te laten vertonen inclusief BTW. Wilt u dit vastzetten voor ieder bezoek heeft u de mogelijkheid dit via mijn Max (na afgeronde registratie) als standaardinstelling te wijzigen.

Levert Maxsupplies.nl ook intracommunautair?

Ja dit is mogelijk. Indien u een geldig BTW nummer tijdens uw registratie als klant aangeeft en het BTW correct is kunt u met een BTW 0 factuur geleverd krijgen. Tevens is het voor zakelijke klanten ook mogelijk na goedkeuring om op rekening geleverd te krijgen.

Is het mogelijk om mijn bestelling af te halen?

Ja dit is mogelijk via de Concept Store van Maxsupplies.nl . Deze is gevestigd op de Dr Ahausstraat 1 5042 EK Tilburg en geopend van maandag tot en met zaterdag 09.00 - 18.00 (donderdag koopavond tot 19.00). In de Concept Store helpen medewerkers u bij het aankopen van producten via de website, krijgt u vrijblijvend advies en kunt u uiteraard uw weborder komen afhalen (click & collect). Daarnaast hebben we een selectie van ons totale assortiment direct in de winkel beschikbaar welke u direct kunt aankopen en meenemen.In het bestelproces op de website kunt u aangeven bij afleverlocatie om de afhaaloptie te selecteren. U ontvangt naar uw informatiekeuze bericht zodra uw bestelling gereed is ter afhaling. De kosten voor het afhalen van een weborder via de Concept Store bedragen 2.95 euro incl BTW.

U bent in de Concept Store altijd welkom, de koffie en onze Max medewerkers staan voor u klaar!

Zijn er kosten verbonden aan de betaalmethodes bij Maxsupplies.nl ?

De volgende betaalkosten worden berekend via Maxict.nl

Vooruitbetaling geen kosten
VISA/Mastercard/AMEX 2.5% orderwaarde
MrCash 2.0 % orderwaarde
Op Rekening zakelijk geen kosten (standaard betaaltermijn 8 werkdagen)
Paypal 3.0% orderwaarde
Giftcard geen kosten (besteding tot maximaal 100 euro)
Rabo SMS Betalen geen kosten
Hyves SMS Betalen geen kosten
iDEAL 0.84 cent per transactie

Levert Maxsupplies.nl ook in Belgie en andere landen?

Ja, maxsupplies.nl levert in Belgie, Duitsland, Engeland, Frankrijk en Luxemburg. U kunt dit selecteren in het bestelproces door de landkeuze voor afevering hier aan te geven. Bij levering naar bovengenoemde landen moet u rekening houden met een gemiddelde levertijd van 2-3 werkdagen.

Op welk telefoonnummer is Maxsupplies.nl bereikbaar?

Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar tussen 9.00 en 18.00, ons telefoonnummer is 013-7113301. Onze bereikbaarheid is doorgaans zeer goed echter mocht het u te lang duren kunt u altijd emailen naar info@maxsupplies.nl en zullen
wij uw email zo spoedig mogelijk beantwoorden. Ook kunt u tijdens uw aankopen via de winkelwagen de chatfunctie raadplegen om met 1 van onze medewerkers direct antwoord op uw vragen te krijgen.

Heeft maxsupplies.nl een showroom waar producten bekeken kunnen worden?

Maxsupplies.nl heeft een beperkte showroom in de conceptstore waar u tevens:
1. Bestellingen kunt afhalen (click en collect)
2. Advies kunt krijgen in de conceptstore
3. Aankoopbegeleiding krijgt
4. Producten welke aanwezig zijn in de conceptstore direct kunt afrekenen (pin aanwezig)

Bovenal maken we graag persoonlijk met u kennis en bieden we u graag een kopje koffie aan.
Wilt u vooraf weten of we een product in de conceptstore voorradig hebben mail ons via drp@maxict.nl

Heeft Maxsupplies.nl ook eigen social media kanalen zoals Twitter Facebook etc?

Ja, u kunt Maxsupplies.nl ook dagelijks volgen via de volgende kanalen:

Twitter : @Max_ICT
Facebook : maxictnl

Tevens is Maxict.nl vaste gast op Omroep Brabant in het programma Onder Ons. Bekijk op onze Facebookpagina de uitzendingen.

Waar vind ik alle contactinformatie van Maxsupplies.nl ?

Via de footer onderin de website kunt u in het onderdeel contact alle betaalinformatie vinden en alle algemene informatie waaronder BTW nummer KvK nummer DUNS nummer en contactinformatie. Ook bankinformatie kunt u hier vinden. Voor vooruitbetalingen dient u het ordernummer te vermelden bij overboeking van uw orderbedrag.

Directe link: http://maxsupplies.nl/contact

Hoe kan ik tips doorgeven voor de website van Maxsupplies.nl ?

Allereerst vinden we het prettig dat u als gewaardeerde klant meedenkt. De website maken we voor u en met u. Mocht u goede tips hebben vernemen we dit graag per email naar info@maxsupplies.nl . Voor iedere tip die we daadwerkelijk ook toepassen ligt een VVV bon ter waarde van 10 euro klaar of een kortingscode t.w.v 10 euro. Vergeet dus niet uw gegevens te vermelden zodat we met u contact kunnen opnemen.

Welke keurmerken heeft Maxsupplies.nl?

Als onderdeel van Max ICT BV is maxsupplies.nl aangesloten bij Qhops en ICTWaarborg. Mocht u geschillen hebben kunt u zich tot beide keurmerkinstanties richten ter bemiddeling. Tevens geeft dit u de zekerheid van zaken doen met Maxsupplies.nl .

Gebruikt Maxsupplies.nl ook affiliate kanalen waar ik promotie kan maken met de producten ?

Ja, u kunt zich hiervoor aanmelden bij tradetracker.nl waarna u goedkeuring kunt vragen met uw website om de producten en banners van Maxict.nl te promoten. Hier zitten aantrekkelijke kortingen aan dus promotie loont!

Hoeveel medewerkers heeft Maxsupplies.nl ?

Maxsupplies.nl is een snel groeiende E-commerce organisatie en telt begin 2013 20 FTE verdeeld naar de volgende afdelingen:
- Directie
- Verkoop
- Administratie
- Marketing
- Aftersales
- Logistiek

We staan met veel plezier dagelijks voor u klaar om u zo goed mogelijk te helpen. Bel of email ons gerust met uw vragen. Voor actuele vacatures kunt u kijken via: https://maxict.nl/vacatures

Zijn de voorraden van Maxsupplies.nl in een eigen magazijn voorradig?

Een kerndeel van het assortiment op de website heeft Maxsupplies.nl zelf voorradig in een eigen magazijnlocatie of in de conceptstore. Door de grote hoeveelheid producten (720.000) zijn niet alle producten op eigen voorraad. Wilt u weten of we dit zelf hebben liggen dan wel direct op voorraad is bij 1 van onze leveranciers neem gerust contact op via 013-5774574 of email: info@maxsupplies.nl zodat we u precies kunnen aangeven welk product u wanneer en met welke transportorganisatie kunt verwachten.

Ik heb nu direct een product nodig kan dit?

In de meeste gevallen is het mogelijk tegen meerprijs een koerier voor u in te schakelen waarbij de benodigde producten per koerier direct uw kant op zal rijden. De gemiddelde tijd van moment bestellen tot aflevering is tussen de 2-3 uur afhankelijk van uw locatie. Informeer bij uw accountmanager naar de mogelijkheden. Daarnaast is het afhalen van een product in de conceptstore een mogelijkheid. Bel ons hiervoor wel vooraf op om teleurstelling te voorkomen.

Hoe zit het nu precies met de thuiskopieheffing ?

Maxsupplies.nl volgt de richtlijn zoals de stichting onderhandelingen Thuiskopievergoedingen heeft opgesteld voor 2013. Dit betekend voor zowel consumenten als bedrijven dat er betaald moet worden middels een eenmalige bijdrage voor thuiskopieheffing. De bedragen variëren en kunt u bij de producten waar dit van toepassing is gespecificeerd in uw winkelwagen en factuur terugvinden. Alle informatie inclusief de mogelijkheid om een vrijstelling of claim achteraf te doen voor teruggave bij de stichting kunt u vinden via:

Max ICT BV is tevens geregistreerd bij de stichting SONT als professioneel verkoper

http://www.thuiskopie.nl/nl/over-de-thuiskopie/persberichten-en-documenten

Hieronder vind u het persbericht zoals door de stichting SONT is uitgegeven en door Maxict.nl wordt nageleefd.

Nieuwe Thuiskopieregeling per 1 januari 2013

Consument mag blijven kopiëren, makers ontvangen beperkte compensatie

Hoofddorp, 25 oktober 2012

Op vrijdag 12 oktober 2012, heeft de SONT (Stichting Onderhandelingen Thuiskopievergoedingen) zich uitgesproken over de thuiskopieregeling die per 1 januari 2013 afloopt en daarom moet worden herzien. Het voorstel van SONT wordt grotendeels door Staatssecretaris Teeven overgenomen en in een AMvB vastgelegd . De aangepaste regeling houdt in dat de consumenten per 1 januari 2013 auteursrechtelijk beschermde werken (zoals films en muziek) kunnen blijven kopiëren voor eigen gebruik, tegen betaling van een vergoeding aan creatieve makers. Deze vergoeding is begrepen in de aankoopprijs van de apparaten en dragers die door consumenten gebruikt worden om kopieën te maken. De vergoedingen op CD’s en DVD’s worden verlaagd en daarnaast zijn nu ook vergoedingen vastgesteld voor apparaten (zoals pc's, laptops, tablets, mp3 spelers en smartphones) die aantoonbaar door consumenten worden gebruikt om mee te kopiëren. Helaas heeft de Staatssecretaris het voorstel van SONT om de nieuwe regeling voor drie jaar in te voeren niet gevolgd en heeft hij de geldingsduur van de AMvB beperkt tot één jaar.

De thuiskopieregeling zorgt ervoor dat consumenten legaal een kopie van bijvoorbeeld een film of muziekwerk kunnen maken, terwijl rechthebbenden een vergoeding ontvangen voor dat gebruik van hun werk. Daardoor worden zij in staat gesteld hun creatieve werk voort te zetten en worden zij gecompenseerd voor misgelopen inkomsten als gevolg van het maken van die kopieën.
De voorgestelde regeling van de SONT (waarin zowel betalingsplichtigen als auteursrechthebbenden vertegenwoordigd zijn) komt tegemoet aan de belangen van:
de rechthebbenden die aan de wieg van het creatieve proces staan;
en de consumenten die voor eigen gebruik onder meer muziek en films kopiëren.
De thuiskopievergoeding is geregeld in de Nederlandse Auteurswet en in de Europese auteursrechtrichtlijn. In 22 EU lidstaten geldt een vergelijkbare regeling.
In Nederland is de thuiskopieregeling al enige jaren bevroren door de Minister van Justitie. Dat wil zeggen dat de in de wet verankerde mogelijkheid van SONT om tarieven vast te stellen voor nieuwe voorwerpen werd geblokkeerd en rechthebbenden uitsluitend een vergoeding ontvingen voor kopieën op blanco CD’s en DVD’s. Doordat consumenten steeds meer zijn gaan kopiëren op andere voorwerpen zoals mp3 spelers en computers, dalen de inkomsten uit de regeling voor rechthebbenden al jaren. Het Hof Den Haag heeft in maart 2012 de bevriezing van het thuiskopiestelsel door de Staat onrechtmatig geoordeeld. In juli van dit jaar heeft staatssecretaris Teeven in een brief aan de Tweede Kamer laten weten dat de regeling uitgebreid moet worden om aan nationale en internationale wetgeving te voldoen. Op voorstel van SONT is nu in de AMvB onder meer bepaald, dat de bestaande tarieven voor CD`s en DVD`s worden verlaagd, terwijl een (beperkte) vergoeding wordt ingevoerd met betrekking tot een breed spectrum aan apparaten waarmee consumenten kopiëren. Zo is de vergoeding voor een blanco CD vastgesteld op € 0,03 (was voorheen € 0,14) en varieert de vergoeding op een mp3 speler, afhankelijk van de opslag capaciteit van € 1,00 tot € 2,50 euro.

Regeling doet onvoldoende recht aan geleden schade
Cees Vervoord, voorzitter Stichting de Thuiskopie ; “hoewel Stichting de Thuiskopie verheugd is over het feit dat middels de nieuwe regeling er op de belangrijkste voorwerpen voor het maken van thuiskopieën nu eindelijk een heffing van toepassing is, is zij teleurgesteld over de hoogte van de tarieven en de duur van de AMvB. De netto opbrengst van het nieuwe systeem zal naar verwachting rond de 27 miljoen euro per jaar liggen, gelijk aan het in 2005 door Thuiskopie geïncasseerde bedrag. In de tussenliggende jaren zijn consumenten echter alleen maar meer gaan kopiëren; een steeds groter aandeel in de consumptie van audio- en audiovisuele producten bestaat volgens onderzoek uit het beluisteren en bekijken van thuisgekopieerde werken.”

Op basis van een internationale benchmark, die mede verricht werd om de schade over de afgelopen jaren vast te stellen, zou het in Nederland werkelijk vanwege het thuiskopiëren te incasseren bedrag rond de 65 miljoen euro per jaar moeten liggen.

Stichting de Thuiskopie hoopt dat de industrie vertegenwoordigd in SONT komend jaar alsnog meer realistische tarieven zal accepteren en roept in navolging van SONT ook de regering op zich gedurende het komende jaar te bezinnen op de hoogte van de nu vastgestelde te lage vergoedingen.

Stichting de Thuiskopie is een representatieve organisatie die is aangewezen door de Minister van Justitie om deze gelden te incasseren en verdelen en staat onder toezicht van het College van Toezicht Auteursrechten.

Orders

Hoe kan ik de voortgang van mijn order volgen?

Zodra uw bestelling is voltooid ontvangt u per email een orderbevestiging. Met uw inloggegevens kunt u via de website inloggen op mijn Max. Hier kunt u op ieder gewenst moment de status van uw order bekijken per regel. Indien er een deellevering is zult u indien mogelijk per email inclusief tracking op de hoogte worden gesteld van uw zending. In sommige gevallen is tracking niet beschikbaar maar kunt u wel zien dat uw order is verzonden. Mocht u toch nog vragen hebben kunt u per telefoon of email contact opnemen met de verkoopafdeling via 013-5774574 of per email info@maxsupplies.nl

Is er een track & trace mogelijkheid van mijn order?

In de meeste gevallen is er een Track&Trace optie. Zodra er een Track&Trace beschikbaar is, ontvangt u deze per email.

Tevens kunt u via Mijn Max controleren wanneer er een of meerdere zendingen hebben plaatsgevonden en wat er is verzonden.

In sommige gevallen is er geen Track&Trace optie beschikbaar. Dat zou kunnen voorkomen omdat er een levering direct vanaf een externe leverancier naar uw adres wordt verzonden of indien de gebruikte expediteur geen Track&Trace gegevens aanbiedt.

Kan ik nadat ik een bestelling heb geplaatst nog iets toevoegen?

Nee dit kan niet, tenzij uw order nog niet volledig is uitgeleverd. Mocht er nog 1 of meerdere posities van uw order openstaan is het mogelijk om uw bestelling nog aan te passen.
Raadpleeg uw accountmanager hoe u dit in orde kunt maken.

Kan ik een order annuleren indien het te lang duurt?

Ja, u kunt indien telefonisch gewenst doorgeven dat u uw bestelling wenst te annuleren. De accountmanager kan dit voor u in orde maken. Indien er reeds een betaling is gedaan, dan zal hij/zij ervoor zorgdragen dat deze binnen 5 tot 15 werkdagen op uw rekening wordt bijgeschreven.

Wat betekenen de statusnummers bij mijn order?

VERZMAG (220)
Deze orderregel is verzonden naar het meest geschikte magazijn.

ONTVMAG (221)
Deze orderregel is ontvangen in het magazijn.

EXTORDER (222)
Deze orderregel is verzonden naar een externe leverancier, welke de zending direct naar uw adres zal sturen. In dit geval ontvangt u geen verdere updates aangaande de verzending deze producten.

INBEHAND (223)
Deze orderregel is in behandeling bij het magazijn en zal, indien voorradig, op korte termijn uitgeleverd worden.

BACKORDER (224)
De producten op deze orderregel zijn momenteel niet voorradig en zullen later alsnog uitgeleverd worden. Indien beschikbaar wordt tevens de verwachte leverdatum getoond.

VERZONDEN (225)
De producten op deze orderregel zijn verzonden. Waar mogelijk wordt u een email met trackinginformatie toegezonden.

Ik heb een klacht over mijn bestelling waar kan ik die kwijt?

Mocht het voorkomen dat de verwerking en/of dergelijke van uw bestelling niet geheel verloopt zoals vooraf besproken of overeengekomen, bieden wij u graag de mogelijkheid uw klacht kenbaar te maken. U kunt dit doen door een (aangetekende) brief te schrijven naar onderstaand adres. U zult binnen 30 dagen een reactie ontvangen over uw schriftelijke klacht:

Max ICT B.V.
Castorstraat 17
5047 RC Tilburg
T.a.v. klachtenadministratie

Wij registreren uw schriftelijke klacht en bewaren deze ook voor kwalitatieve doeleinden.

Ik ben niet tevreden met het ontvangen product, wat te doen?

Als u online een aanschaf doet, heeft u als consument recht op 7 werkdagen bedenktijd. Dit wil zeggen dat als u om wat voor reden dan ook ontevreden over het bestelde product blijkt te zijn, u dit kunt terugsturen. Om uw aankoop terug te sturen dient u voorafgaand een RMA nummer aan te vragen. Dit kunt u doen door een email met uw ordernummer te sturen naar rma@maxict.nl

Meer informatie over dit onderwerp leest u hier: http://www.consuwijzer.nl/Consumententhema_s/Kopen_op_afstand

Via welke vervoerder werkt Maxsupplies.nl ?

Maxsupplies.nl werkt met de volgende mogelijke vervoerders:
DPD, TNT Post, DHL, UPS, GLS en van Spreuwel (palletzendingen).
De transporteur kunt u via mijn Max bij uw orderoverzicht terugvinden nadat u de bestelling heeft geplaatst.

Via onze vaste vervoerder DPD leveren wij vanuit ons centrale magazijn in Tilburg naar NL, BE, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland en Engeland.

Zoeken van producten

Hoe kan ik gebruik maken van de zoekbalk?

U kunt in de zoekbalk zowel op fabrikantnummer, ean nummer, max nummer alsmede op enkele of meervoudige omschrijvingswoorden zoeken. Bij resultaat krijgt u een lijst of categorieweergave waarin 1 of meerdere producten kunnen zitten en een lijstresultaat waarin u kunt zoeken. Indien het product 1 op 1 matched dan kunt u direct naar de detailpagina.